۱۳۹۵ خرداد ۸, شنبه

ترانه بدرود ای زیبا bella ciao

ترانه بدرود ای زیبا bella ciao در زمان جنگ جهانی دوم از سوی گروه مبارزان ضد فاشیستی در ایتالیا خوانده می‌شد. این آهنگ که به نماد مبارزات آزادیخواهانه تبدیل شده است به زبانهای بسیاری ترجمه شده و توسط خوانندگان مختلف اجرا شده است.
ایو مونتان Yves Montand هنرپیشه و خواننده بزرگ ایتالیایی - فرانسوی این ترانه را به زیباترین شکل خوانده است که در این صفحه نخست کلیپی را که بر اساس اجرای ایو مونتان Yves Montand ساخته شده می بینیم و بعد اجرای تلویزیونی خود وی را در سال 1963 .

بسیار دوست میدارم شخصن این ترانه را که بی شک یکی از ماندگارترین ملودیها و زیباترین اشعار را در خود جای داده است .
ترجمه متن این ترانه را از ویکیپدیا برداشته و تغییراتی بسیار جزئی داده ام و از جمله نام ترانه را از " خداجافظ زیبا " به " بدرود ای زیبا " تغییر داده ام . و آنگاه دو کلیپ را به هم چسبانده و به شکل یک کلیپ مستقل در اینجا ارسال کرده ام .
*****************
پیشنهاد میکنم دیدن این کلیپ را هرگز از دست ندهید ولی برای دوستان در داخل کشور با توجه به سرعت بی نظیر اینترنت نیز پیشنهاد میکنم که این ویدئو را نخست از طریق آدرسهایی که در نخستین کامنت می نویسم دانلود کرده و ضمن تماشای آن از طریق سیستم خود ، این ویدئو را حتما در کامپیوتر خود ذخیره کرده باشند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

واکسن؛ خامنه ای چطور پُشت مُجریان فرمانش را خالی کرد

منصور امان /  فراسوی خبر... پنجشنبه ۲۸ مرداد  منبع: پایگاه اینترنتی ایران نبرد و جنگ خبر http://www.jonge-khabar.com/news/articled.php?id=5...