۱۳۹۸ آذر ۱۵, جمعه

گفتاری از دکتر مسعود کاشفی : یاران مقاومت ، هموطنان ارجمند


ای خشم به جان تاخته توفان شرر شو          ای بغض گل انداخته فریاد خطر شو
ای حافظ جان وطن از خانه برون آی           از خانه برون چیست که از خویش به در شو
گر شعله فروریزد بشتاب و میندیش              ورتیغ فروبارد، ای سینه سپر شو
ای روی برافروخته،خود پرچم ره باش           ای مشت برافراخته، افراخته تر شو
فریاد به فریاد بیفزای که وقت است              دریک نفس تازه اثرهاست، اثر شو
ایرانی آزاده جهان  چشم براه است                  ایران کهن در خطر افتاده ، خبر شو
مشتی خس و خارند ، به این شعله بسوزان       بر ظلمت این شام سیه ، فام سحر شو

                                   یاران مقاومت ، هموطنان ارجمند
قیام شکوهمند آبان 98 با گلزار خونفشان شهدایش دامان محبت مام وطن را سرخ فام نموده و دلهای  همه را آکنده از درد،   اما عزممان را در براندازی رژیم دژخیم وخونخوار عمامه داران صد چندان نموده است.
بویژه اینکه در  میان لیست پر افتخار هزاران شهید بر خاک فتاده میهن،  اینبار نام سیزده نوباوه معصوم از 13 تا 16 ساله  نیز به چشم می خورند.
دریغ و افسوس بی پایان که آخرین نگاه  نیکیتای شانزده ساله خاطره تلخ هزارباره  نگاه آخر ندا آقا شلطان سمبل قیام 88 را در خاطر و روانمان متواتر نمود و شرر به جانمان افکند.
فاجعه انسانی اخیر ، فرمان آتش به اختیار خامنه ای جلاد  و خشونت بی امان پاسداران ددمنش و وحوش لباس شخصی او نه تنها  یادآور ، جمعه سیاه و کشتار 17 شهریور 57 توسط شاه خائن می باشد بلکه گستردگی و عمق جنایت بسا فراتر است.
خلق قهرمان ایران و جوانان شورشی به خوبی واقفند که این کشتار و سرکوب بی امان نه از اقتدار رژیم بلکه ناشی از زبونی و حشت مرگبارش در سراشیب سرنگونی محتوم و قریب الوقوع اوست.
 ارتجاع حاکم در قیام آبانماه به دست کانونهای شورشی دفن شد و مردم شجاع ایرانزمین به جهانیان اعلام نمودند که از جمهوری اسلامی عبور کرده اند و جوانان شورشی در رزمی خونبار در قیام آبانماه 98 پای شعار معروف قیام دیماه 96 ، یعنی « اصلاح طلب  اصولگرا دیگه تمامه ماجرا » را امضإ نمودند و با این اقدام شجاعانه دهان یاوه گویان ریز و درشت مماشات را که سعی میکردند رژیم مرتجع و فاشیستی ملایان را اهلی نشان دهند گِل گرفتند.
در این اثنا، خبرگزاری های مهم و رسانه های غربی نیز مجبور به شکستن روزه سکوت شده و بالاخره چرتشان ازخروش خلق ایران پاره شده و یکی پس از دیگری اعلام می کنند که دیگر امیدی به این رژیم نیست و جنازه گندیده اش قابل احیإ نمی باشد.
 اما نباید از مکر و تو طئه لابی های فاسد ، مفتخور و غرب نشین عمامه بسر ها غافل ماند که سالهاست با پولهای اختلاس شده توسط خود و پدران فاسدشان در کافه و کاباره های غرب لوده گی می کنند و اکنون از وحشت فنا شدن رزق نا مشروعشان با گستاخی تمام به میدان آمده اند و از فرط  نگرانی و استیصال به دامن سبزهای لجنی فرورفته در محاق فراموشی دخیل بسته یا با استمداد از استمرار طلب هایی بی حیثیت مانند نخست وزیر مقبول و لاحق خمینی دجال سعی در انحراف قیام دارند.
و با وقاحت هر چه بیشتر به زبان معکوس آخوندی می گویند باید کاری کرد ، باید از خشونت کاست. مردم ایران بخوبی می دانند و آگاهند که منظور این آبرو باخته ها اینست که باید کاری برای حفظ نظام دیکتاتوری نمود و راهی برای پایمالی حق مردم و خونهای بزمین ریخته  شده پیدا نمود.
از این فرصت استفاده می کنیم و اعلام می نماییم که اینبار آغاز پایان حاکمیت ارتجاع فرا رسیده است بی خود چنگ به دامان خون آلوده اصلاح طلبان شکست خورده ای که در پراتیک سیاسی جامعه مشتعل شده وطن هیچ جایی ندارند ، نزنید  و سعی نکنید با یاوه و فریب مسیر قیام را منحرف و عمر رژیم را طولانی کنید .
این عمل شنیع، خود هزاران بار از شلیک به سینه خلق ایران بدتر است .
ما به نمایندگی از بخش مهمی از مردم ایران خواهان محکومیت رژیم و تحقیق عاجل و همه جانبه توسط یک کمیته حقیقت یاب بین المللی در  باره ابعاد خشونت ، دستگیری و کشتار وسیع جوانان ایرا ن هستیم  و بدینوسیله اعلام می کنیم نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم.
وهمچنین تأکید می نماییم که خونهای ریخته شده ادامه خونهای پاک شهدای تابستان 67 و  شهدای فروغ جاویدان می باشند. و کسانی که خود از عاملان خونریزیهای تابستان 67 بوده اند و  آنموقع سکوت کرده اند ، بی خود  قُمپُز حقوق بشری در نکنند و لطفا وا بتمرگند و دست از مصادره قیام مردم به نفع دژخیمان دیروزی بردارند که این ردای پوسیده بسا نخ نما شده و بی تاثیر است، زمستان پیش رو به یاری حق و همت شیرزنان و جوانمردان ایرانی ، آخرین زمستان عمامه داران و دنبالچه های فاسدشان خواهد بود.
زنده باد آزادی        پاینده باد ایران
مسعود کاشفی چهارم دسامبر 2019

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

واکسن؛ خامنه ای چطور پُشت مُجریان فرمانش را خالی کرد

منصور امان /  فراسوی خبر... پنجشنبه ۲۸ مرداد  منبع: پایگاه اینترنتی ایران نبرد و جنگ خبر http://www.jonge-khabar.com/news/articled.php?id=5...