۱۳۹۴ مرداد ۸, پنجشنبه

از شعر: بر گستره ی کشت زارِ اندوه (جمشید پیمان)


کاش می شد چوبدستم را،
به هیات نردبانی در آورم ؛
برای رسیدن به ستاره
نردبانی می خواهم،
اژدها،نه .
بر گستره ی کشت زارِ اندوه،
خوشه ای گندم را می جویم ؛
نه برای فریب انسان،
برای نان .

۱۳۹۴ مرداد ۷, چهارشنبه

یادمان رفیق ناصر مدنی


پرتاب تخم‌مرغ به سمت ماشین فابیوس

خبرگزاری فرانسه با انتشار گزارشی از تجمع اعتراضی دانشجویان، از بازداشت یک نفر پیش از پرتاب تخم‌مرغ به سمت ماشین فابیوس خبر داده است.
به نوشته این خبرگزاری، در پی سفر لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه به ایران، تعدادی از معترضین این سفر در مقابل فرودگاه مهرآباد تجمع کردند. به گفته این افراد که خود را «دانشجو» معرفی می‌کنند، در پی درگیری با پلیس ضد شورش، پلیس به آنها حمله و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده است. این برخوردها به گفته این معترضین، به بازداشت ۵ تن از آنان منجر شده است.
در همین حال، خبرگزاری مهر رژیم ،نیز با انتشار تصاویری، نوشت: «جمعی از دانشجویان معترض به سفر لوران فابیوس، وزیر امور خارجه فرانسه به تهران، صبح امروز چهارشنبه مقابل درب فرودگاه مهرآباد تهران تجمع کردند.»
اما این‌طور که از تصاویر منتشرشده توسط این خبرگزاری برمی‌آید، این تجمع با برخورد نیروهای انتظامی مواجه شده و پلاکاردها و بنرهای آن‌ها جمع‌آوری شده است.

فیلمی تکاندهنده از شرایط مدرسه ای در یک روستای اطراف مسجد سلیمان جانان من، اندوه لبنان کشت ما را!!!!!!!!!!!!!!

دوستان ، رفقا و یاران مقاومت لطفا این فیلم کوتاه و مستند را نگاه کنید و کمی بیاندیشید که با ما چه کرده اند و با ایران چه رفته است ، در فقیرترین کشور های جهان مشابه اش دیده نمی شود. درد من این نیست که کودکان ایرانی بجای کلاش درس در آغول گوسفندان درس میخوانند ،طبیعی ست تا این رژیم بر سر کار است سرنوشت همه ی ما همین است بل، روی سخنم با آن بخش ایرانیهای داخل و خارج کشور است که با بیشرمی و وقاحت فراوان در تبلیغ و دفاع از حکومت فاشیست دینیِ حاکم بر ایران ، روز و شب دروغ میبافند اینها چه در داخل و چه در خارج خیانتکارانی بیش نیستند . ما صبح روشن فردا را باور داریم.

صمد جاودانه شد


متن فرمان خمینی دجال و دستور قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان ۶۷


اخیرا اطلاعیه های زیادی بر علیه رژیم اسلامی منتشر گردیده و این رژیم را بخاطر کشتار در شورش های پس از انتخابات و جنایات کهریزک و تجاوزات جنسی متهم به جنایت علیه بشریت کرده اند. افراد خوش نام و بد نام زیادی مانند شیرین عبادی و یا اکبر گنجی از فعالان و امضا کنندگان این فراخوان ها بوده و تلاش دارند تنها بخشی از نظام اسلامی را به عنوان جنایت کار بین المللی به جهانیان بشناساند. تلاش آشکار این جماعت اما در خدمت لاپوشانی جنایات بخش دیگری از رژیم اسلامی است که امروز لباس سبز پوشیده و پرچم حقوق بشر را در هوا می چرخاند قرار دارد.این خدمتگزاران بی “ریا” اما به عمد فراموش کرده اند بزرگترین جنایت رژیم در تابستان ۶۷ و با همکاری گسترده و خالصانه سبز های امروزی و به فرمان امام راحلشان صورت پذیرفت.برای آن دسته از آزادگان که برایشان تاریخ جنایات رژیم اسلامی پس از ۲۲ خرداد ۸۸ شروع نشده این وظیفه ای غیر قابل چشم پوشی است که تمامی اعمال جنایت کاران رژیم اسلامی را در کلیت اش افشا کنند و به محاکمه بکشانند.برای تمامی مبارزان و بازماندگان این جنایت عظیم علیه بشریت متن نامه و فرمان امام امت را که الگوی هر دوجناح بوده و هست را بار دیگر منتشر می کنیم.

یادمان شهدای شهر بروجرد ( یادتان زمزمه نیمه شب مستان باد )


واکسن؛ خامنه ای چطور پُشت مُجریان فرمانش را خالی کرد

منصور امان /  فراسوی خبر... پنجشنبه ۲۸ مرداد  منبع: پایگاه اینترنتی ایران نبرد و جنگ خبر http://www.jonge-khabar.com/news/articled.php?id=5...