۱۳۹۴ اردیبهشت ۲, چهارشنبه

این هم استقلال خامنه ای پسند (حسین بویا)


این هم استقلال خامنه ای پسند. عوض غنی سازی بروید دامپروری کنید تا مجبور نباشید گوشت گاومیش پیر از هند وارد کنید. خامنه ای حالا دیگه در دجالیت از خمینی هم پیشی گرفته. این گوشتها را باید بدهند به گرگهایی امثال خاتمی بخورند.
ادامه جنجال بر سر واردات گوشت بوفالو از هند
روزنامه شرق در شماره یک شنبه خود ضمن انتشار گزارشی واردات «گوشت بوفالو» از هند، نوشته است: «جنجالها بر سر گوشت بوفالو و ادعاها برای سالم بودن این گوشت یا انگیزه های اقتصادی پشتپرده آن همچنان ادامه دارد.»

به گزارش این روزنامه، رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، هم روز شنبه با اشاره به واردات گوشت بوفالو گفته است: «ما از سازمان دامپزشکی این سؤال را داریم که اگر گوشت بوفالوی هندی مورد تأیید است، چرا فقط باید در سوسیس و کالباس مصرف شود.»

رسول دیناروند در مورد «واردات اخیر گوشت بوفالو از هندوستان به ایران»، گفته آیت: «سازمان دامپزشکی مسئول این کار است و اگر تأیید کند که گوشت وارد کشور شود، ما به آن اطمینان داریم که همه مسائل سلامتی را رعایت کرده است اما اگر اینطور که گفته شده، گوشت بوفالو انحصارا در صنعت غذا باید مصرف شود، سؤالی که داریم این است؛ اگر گوشتی سلامتش موردتأیید است و فقط باید در جای خاصی مصرف شود، چرا باید وارد شود.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

واکسن؛ خامنه ای چطور پُشت مُجریان فرمانش را خالی کرد

منصور امان /  فراسوی خبر... پنجشنبه ۲۸ مرداد  منبع: پایگاه اینترنتی ایران نبرد و جنگ خبر http://www.jonge-khabar.com/news/articled.php?id=5...