۱۳۹۴ اردیبهشت ۳, پنجشنبه

دکتر کاظم رجوی

دکتر کاظم رجوی در نیمروز سه شنبه 4اردیبهشت 1369 (24 آوریل 1990) توسط مزدوران تروریست رژیم آخوندی در حومه ژنو به شهادت رسید. «گناه» دکتر کاظم را از زبان همرزم پاکبازش ـ محمدحسین نقدی، نماینده شورای ملی مقاومت در ایتالیا ـ بشنویم که او نیز کمتر از دو سال بعد، در 25 اسفند1371 (16مارس1992)، به دست تروریستهای اعزامی رژیم تروریست پرور آخوندی در رم به شهادت رسید:
«کاظم علاوه بر این که یک عاشق؛ عاشق زندگی و مردم بود، یک رجوی هم بود. این "رجوی بودن" از دیدگاه خمینی همیشه گناهی نابخشودنی بود... کاظم برادر مسعود رجوی است... از نظر دشمنان خُرد و درشت آزادی و استقلال ایران، کاظم، "گناهی نابخشودنی تر هم از قدیم برعهده داشت، زیرا هم او بود که با تکاپوی شگفت و طاقت فرسای فوق العاده اش... مانع از اعدام مسعود رجوی به دست شاه شده بود. و مسعود رجوی از فردای انقلاب ضدسلطنتی، نه، که از سالها پیش از آن، تنها دلیل جدّی نگرانیها و رسواشدنهای دجّال و پیروانش بود. خمینی خود گفته بود که دشمن او نه آمریکاست و نه شوروی؛ دشمن او، به گفته خودش، آن "جوان یکدنده" (مسعود) بود که حاضر به پذیرش رهبری او نبود..



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

واکسن؛ خامنه ای چطور پُشت مُجریان فرمانش را خالی کرد

منصور امان /  فراسوی خبر... پنجشنبه ۲۸ مرداد  منبع: پایگاه اینترنتی ایران نبرد و جنگ خبر http://www.jonge-khabar.com/news/articled.php?id=5...